جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر موتور لباسشویی شارپ

موتور ماشین لباسشویی قطعه ای مهم در این دستگاه است که بسیاری از عملکردهای آن را کنترل می کنند. خرابی موتور تاثیرات بسیاری روی قطعات دیگر ماشین لباسشویی داشته و روند کاری این دستگاه را مختل می کند. در مطلب امروز نکاتی را در مورد تعمیر موتور لباسشویی شارپ و نحوه انجام این کار به شما همراهان گرامی ارائه می دهیم. همچنین علائم خرابی موتور را بررسی می کنیم تا آسیب دیدگی این قطعه حیاتی را به موقع تشخیص دهید. به این ترتیب ضمن تعمیر موتور در زمان مناسب، از آسیب دیدگی بیشتر ماشین و قطعات دیگر آن جلوگیری می کنید. تیم لباسشویی نمایندگی مجاز شارپ IHC نیز آمادگی این را دارند که در صورت نیاز، خدمات تعمیر موتور لباسشویی sharp را تمام و کمال به شما عزیزان ارائه دهند.

نحوه تعمیر ماشین لباسشویی شارپ

همانطور که اشاره کردیم، موتور جزء بخش های اصلی ماشین لباسشویی است و خرابی آن مشکلات و اختلالات بسیاری در این محصول ایجاد می کند. در واقع همه ی بخش های ماشین لباسشویی به نحوی با این قطعه در ارتباطند و از آن تاثیر می گیرند. بروز مشکل در چرخه های کاری دستگاه، پمپ نشدن آب یا عدم گردش آن، از کار افتادن خشک کن و مواردی از این دست، از جمله ایرادهای ناشی از خرابی موتور ماشین لباسشویی به شمار می روند. همکاران ما برای تعمیر موتور لباسشویی شارپ، اول اجزاء این قطعه را بررسی می کنند. اگر مشکل با تعویض اجزاء موتور برطرف نشد، این قطعه تعویض می شود. البته در بیشتر موارد امکان ترمیم وجود ندارد و تیم تعمیرات ماشین لباسشویی شارپ، اقدام به تعویض موتور این دستگاه با یک موتور جدید و البته اصل می کنند.

نشانه های خرابی موتور ماشین لباسشویی شارپ

نچرخیدن ماشین و پمپ نشدن آب

یکی از اصلی ترین نشانه های خرابی موتور ماشین لباسشویی در تمامی برندها، نچرخیدن ماشین و پمپ نشدن آب است. در صورت مشاهده چنین وضعیتی، پیش از هر کاری سوئیچ را به دقت مورد بررسی قرار دهید. اگر سوئیچ ایرادی نداشته باشد، مطمئنا ایراد از موتور است و باید در اسرع وقت ترمیم یا حتی تعویض گردد. به تاخیر افتادن فرایند تعمیر موتور لباسشویی شارپ در این شرایط، منجر به بروز مشکلات جبران ناپذیر در این دستگاه می شود.

پمپ شدن آب و نچرخیدن ماشین

دومین علامتی که تعمیرات موتور ماشین لباسشویی شارپ یا هر برند دیگری را ضروری می کند، مربوط به زمانی است که آب پمپ شده و ماشین نمی چرخد. در این صورت هم اگر میکروسوئیچ سالم باشد، ایراد از موتور است. معمولا پس از تعمیر موتور، مشکل نچرخیدن نیز برطرف می شود. 

نچرخیدن لباسها در ماشین

خرابی پمپ ماشین لباسشویی همچنین می تواند منجر به نچرخیدن لباسها در ماشین لباسشویی شود. یعنی حتی یک تکه لباس هم در دستگاه نمی چرخد و به تبع آن، فرایند شستشو انجام نمی شود. در این شرایط، اگر کلاچ، سوئیچ درب و تسمه سالم باشند، قطعا نیاز به تعمیر موتور لباسشویی sharp و گاها تعویض این قطعه می باشد.

مختل شدن چرخه های لباسشویی

اگر ماشین لباسشویی شما در هر چرخه دچار شده و توالی برنامه تنظیم شده را به درستی انجام نمی دهد، احتمال خرابی موتور آن وجود دارد. البته این مساله ممکن است ناشی از تایمر و خرابی اجزاء آن باشد. اما خرابی موتور را هم نباید فراموش کرد. اگر تعمیرکار مطمئن شود که تایمر سالم است، با تعمیر موتور لباسشویی شارپ، مشکل را برطرف می کند.

خشک نشدن لباسها

دبه عنوان آخرین نشانه خرابی موتور ماشین لباسشویی شارپ باید به خشک نشدن لباسها اشاره کنیم. ممکن است بر اثر خرابی موتور، رابط خشک کن از کار بیفتد یا قطع شود. در این صورت لباس ها خشک نشده و رطوبت در آنها باقی می ماند. البته این مساله در برندهای مختلف می تواند دلایل مختلفی داشته باشد و به همین خاطر هم بهتر است که قبل از هر کاری، تکنسین های مجرب تعمیرات لباسشویی شارپ کمک بگیرید.

نمایندگی رسمی شارپ IHC

فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات را می توان اصلی ترین فعالیت نمایندگی رسمی شارپ IHC عنوان کرد. این مرکز، با راه اندازی واحدهای مجزا برای هریک از خدماتش، گامی بلند در راستای ارائه خدمات با کیفیت به کاربران برداشته است. در این نمایندگی، انواع تولیدات کمپانی مورد بحث شامل: دستگاه کپی، پرینتر، تبلت، تلویزیون، موبایل، لپ تاپ، پروژکتور، لوازم خانگی و … به صورت اورجینال به مشتریان عرضه شده و به شکل حرفه ای و تخصصی ترمیم می گردد. همچنین کلیه خدمات نمایندگی مجاز شارپ همراه با ضمانت نامه رسمی مرکز سخت افزار ایران به مشتریان ارائه می شود.

5/5 - (1 امتیاز)

😍 صبر کن ! صبرکن ! مشاوره رایگانم داریم ! اگه مشکلت حل نشد با 62948 (021) تماس بگیر 😍

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.