جستجو کردن
Close this search box.

دستگاه کپی شارپ AR-X202

شرکت نام آشنای شارپ از قدیم به عنوان یکی از قطب های فناوری شناخته شده است. یکی از اصلی ترین عوامل محبوبیت این برند کیفیت بالای محصولات آن می باشد. شارپ در تلاش است تا متناسب با نیاز های مشتریان خود به روز باشد. یکی از محصولات محبوب شرکت شارپ SHARP AR-X202 می باشد. این محصول با کیفیت مهر تاییدی بر قدرت شرکت شارپ می زند. این دستگاه مناسب برای اماکن اداری و تجاری با حجم متوسط تا بالا می باشد. در ادامه به توضیح این محصول می پردازیم.

طراحی دستگاه کپی شارپ AR-X202

این دستگاه با ابعاد 612*599*511 حجم زیادی را اشغال می کند. با توجه به امکانات گسترده ی این دستگاه، این حجم بالا غیر معقول نمی باشد. بدنه ی محصول از جنس پلاستیک با کیفیت است. بدنه ی این محصول جدای از طراحی زیبا دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه می باشد. طراحی منظم بخش های مختلف دستگاه کپی شارپ AR-X202 شما را به وجد می آورد. سینی کاغذ کپی در قسمت پایینی دستگاه تعبیه شده است، همچنین خرجی اسناد در وسط و اسکنر در بالا واقع شده است. اسکنر به گونه ای طراحی شده است که نیازی به دخالت کاربر برای ممانعت از بسته شدن آن نمی باشد. در این محصول به طور تصادفی بسته نمی شود و این میزان آسیب این محصول را کاهش می دهد. یکی دیگر از نقاط قوت این دستگاه پنل دستگاه کپی می باشد که برای اعمال تنظیمات مورد استفاده قرار می گیرد.

پرینتر

شارپ توانسته اعتدال را بین کیفیت چاپ و عملکرد دستگاه حفظ کند و این در محصول SHARP AR-X202 بسیار خودنمایی می کند. این دستگاه از فناوری چاپ لیزری استفاده می کند و امکان چاپ A3 را در اختیار کاربر قرار می دهد. این محصول شارپ یکی از محصولات مناسب برای اماکنی نظیر اداری، تجاری و انتشارات می باشد. دستگاه کپی AR-X202 با ظرفیت سینی 350 برگی می تواند نیاز های شما را برطرف کند. در صورتی که این مقدار کفاف کار شما را نداد این دستگاه قابلیت افزایش ظرفیت سینی تا 1850 برگ را نیز دارد. با خرید این محصول نگران حجم کاری خود نیز نباشید، چرا که با افزایش حجم کاری خود می توانید ظرفیت برگ آن را نیز افزایش دهید. این دستگاه از رزولوشن 600*600dpi برخوردار می باشد. رزولوشن دستگاه برای چاپ های روزمره مناسب می باشد. این دستگاه توانایی چاپ 20 برگه در دقیقه را دارد.

اسکنر

شارپ در دستگاه کپی شارپ AR-X202 از اسکنر رنگی تخت استفاده کرده است. این اسکنر توانایی اسکن اسناد تا ابعاد A3 را دارد. در اسکن اسناد جزئیات به طور کامل به فایل دیجیتال تبدیل می شود. پس از اسکن مدارک، مدارک در قالب فرمت های JPEG، PDF، TIFF و BMP در اختیار کاربر قرار می گیرد.

 

اتصالات دستگاه شارپ AR-X202 

دستگاه کپی شارپ AR-X202 توسط USB به کامپیوتر متصل می شود. یکی از نقاط ضعف این دستگاه عدم اتصال به شبکه های بی سیم و شبکه می باشد که کاربران را مجبور می کند برای چاپ اسناد خود به کامپیوتر متصل به دستگاه مراجعه کنند.

قیمت مقرون به صرفه SHARP AR-X202

این محصول قدرتمند در مقایسه با امکانات و حجم بالای کیفیت از قیمت مناسبی برخوردار است. بدون شک محصول SHARP AR-X202 شرکت شارپ می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد. این محصول توانایی چاپ و کپی اسناد در حجم بالا را دارا می باشد. این محصول همانطور که در قسمت های قبل نیز ذکر شده بیشتر مناسب برای مکان هایی با ابعاد متوسط رو به بالا می باشد. این دستگاه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که شما را از خود ناراضی نمی کند. امکانات مختلف این دستگاه باعث شده است به یکی از پرفروش ترین محصولات برند شارپ تبدیل شود.

در    SHARP AR-X202امکان چاپ دورو به صورت خودکار وجود ندارد و شما باید به صورت دستی صفحات را پشت و رو کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت و خرید محصول می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کنید. 

برای مشاوره خرید و تعمیر محصولات اپل در تمام مدل ها با ما تماس بگیرید.