جستجو کردن
Close this search box.

سرویس در محل شارپ

سرویس در محل شارپ ، در راستای راحتی آن دسته از کاربرانی راه اندازی شده است که به هر دلیلی امکان حضور در تعمیرگاه و تحویل دستگاهشان را ندارند. این گروه از کاربران می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب‌سایت با کارشناسان نمایندگی شارپ تماس بگیرند. همچنین درخواست خود مبنی بر نیاز به «سرویس در محل شارپ» و «حضور کارشناس» را ثبت نمایند.

پس از تماس و ثبت درخواست، کارشناسان ما با صاحب دستگاه تماس گرفته و هماهنگی های مورد نیاز را جهت حضور در محل انجام می ‌دهند. گفتنی است خدمات ارائه شده در تعمیرات شارپ در محل، تنها شامل دو محصول دستگاه کپی و پرینتر می شوند. سرویس در محل شارپ با ضمانت نامه معتبر مرکز سخت افزار ایران همراه است لذا در صورت نیاز، می توانید هرگونه ایراد و اشتباه احتمالی را پیگیری کنید.

سرویس در محل شارپ

نحوه دریافت سرویس در محل شارپ

برای دریافت خدمات تعمیر در محل شارپ، باید با نمایندگی sharp در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید. سپس درخواست خود مبنی بر دریافت سرویس در محل را ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. پس از این که مشاورین ما با شما تماس گرفتند و اطلاعاتی مثل آدرس محل مورد نظر، نوع و مدل دستگاه و ایرادهای عملکردی آن را از شما گرفتند، در اولین فرصت اقدام به اعزام تیم تعمیرات به منزل یا محل کار شما می کنند.

پس از حضور تعمیرکار در محل کار شما و بررسی دقیق دستگاه و بخش های مختلف آن، اقدامات لازم در حضور شما انجام می شوند. سرویس در محل شارپ شامل عیب یابی تخصصی دستگاه و تعمیر و تعویض قطعات آسیب دیده این محصول می گردد. پس از طی پروسه تعمیر، دستگاه مورد نظر بدون هیچ ایرادی و مثل روز اول به شما تحویل داده می شود.

خدمات تعمیر در محل شارپ 

همانطور که در بخش های قبل اشاره کردیم، تعمیرات شارپ در محل شامل دستگاه های کپی و پرینترهای این برند می گردد. اقداماتی همچون تعمیر فیوزینگ، تعمیر و تعویض درام، تعمیرات مین برد، ترمیم و تعویض برد پاور، تعمیر تخصصی کارتریج، پاکسازی درام، شارژ کارتریج، تعویض کارتریج آسیب دیده، تعمیر کاغذکش، تعمیر و تعویض برد، ترمیم و تعویض دکمه های آسیب دیده، تعویض مواد مصرفی، تعویض کابل ها و اتصالات معیوب و اقداماتی از این دست، مهم ترین خدمات سرویس در محل شارپ به شمار می روند. تمامی این اقدامات توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات فتوکپی انجام می شوند و از تجهیزات جدید و قطعات یدکی اصل برای پیشبرد مراحل استفاده می شود.

تعمیر دستگاه کپی شارپ در محل

تعمیر دستگاه کپی شارپ در محل

بسیاری از افراد، زمان کافی برای مراجعه به تعمیرگاه و ترمیم دستگاه فتوکپی خود را ندارند. از طرفی وزن بعضی از مدل های این دستگاه بالاست و جابجایی آن دردسرهای خاص خود را دارد. در این شرایط، تعمیر دستگاه کپی شارپ در محل راه حل مناسبی است تا کاربرا بدون جابجایی دستگاه، شاهد برطرف شدن مشکلاتش باشند.

نمایندگی مجاز شارپ IHC با ارائه خدمات سرویس در محل، شرایطی را فراهم کرده است تا تعمیرات فتوکپی به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان انجام شود. شما عزیزان می توانید ضمن برقراری تماس با این مرکز، سرویس در محل شارپ را در محل کار یا منزل خود دریافت کنید.

تعمیر پرینتر شارپ در محل

تعمیرات پرینتر شارپ در محل

یکی دیگر از خدماتی که در سرویس در محل شارپ به متقاضیان ارائه می شود، تعمیر پرینتر است. تخصصی بودن سطح تعمیرات پرینتر شارپ در محل، به این دلیل است که همکاران ما تنها از دستگاه ها و ابزارآلات پیشرفته استفاده می کنند. تعمیرکارانی که برای تعمیر پرینتر شارپ به آدرس کاربران مراجعه می کنند، تجربه بالایی در این زمینه دارند. به همین دلیل هم می توانند ضمن شناسایی معایب چاپگر و منشأ آنها، مشکلات مختلف را به خوبی برطرف کنند.

در صورت مشاهده مشکلاتی همچون آفلاین شدن پرینتر، چاپ کمرنگ، افت کیفیت، روشن نشدن، خاموش شدن، پرینت نگرفتن و … در پرینتر خود، با نمایندگی شارپ تماس بگیرید. تیم تعمیر پرینتر sharp در محل، در اسرع وقت به محل مورد نظر شما مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات را در راستای ترمیم این محصول ارائه می دهند.

چرا سرویس در محل sharp را انتخاب کنیم؟ 

تعمیرات شارپ در محل به شما این امکان را می دهد که بدون نگرانی از جابجایی دستگاه و مشکلات و خطرات ناشی از آن، شاهد رفع مشکلات و ایرادهای عملکردی دستگاه خود باشید. با استفاده از خدمات این سرویس، نیازی نیست زمانی از کار یا استراحت خود را صرف رفت و آمد به مراکز تعمیراتی نمایید. به این ترتیب، به میزان قابل توجهی در وقت خود صرفه جویی می کنید. با حضور تیم سرویس در محل شارپ، هزینه انتقال دستگاه حذف نیز حذف می شود. یکی دیگر از مزایای این سرویس نظارت بر کار تعمیرکار است. وقتی بررسی و تعمیر دستگاه در حضور خود شما انجام شود، می توانید بر مراحل کار تکنسین ها نظارت کامل داشته باشید و در صورت بروز خطا، به آنها تذکر دهید.