جستجو کردن
Close this search box.

دستگاه کپی لیزری چندکاره شارپ AR-X201

شرکت شارپ یکی از کمپانی‌های بسیار قوی و با کیفیت در زمینه تولید دستگاه کپی، اسکنر و… است، سال‌های زیادی می‌باشد که این شرکت در زمینه تولید دستگاه‌های کپی مشغول به کار است و نیاز کاربران را از یک دستگاه دستگاه کپی به خوبی درک و رفع می‌کند. یکی از محصولات شرکت شارپ که کیفیت همیشگی این شرکت را نیز به دوش می‌کشد دستگاه کپی شارپ AR-X201 است؛ این دستگاه دستگاه کپی با مجهز شدن به اسکنر، دستگاه کپی و کپی توانسته یک دستگاه کپی چندکاره با کیفیت خوب به حساب بیاید.

سرعت چاپ، ظرفیت سینی، رزولوشن بسیار عالی و قابلیت اتصال بی‌سیم به شبکه در دستگاه کپی Sharp AR-X201 می‌تواند نیازهای شما را از یک دستگاه دستگاه کپی چندکاره به خوبی رفع کند، در ادامه با سایت نمایندگی شارپ همراه باشید تا به بررسی کپی شارپ AR-X201 بپردازیم.

دستگاه کپی شارپ AR-X201

طراحی و ساخت دستگاه کپی شارپ AR-X201

دستگاه کپی لیزری چندکاره Sharp AR-X201 جزو دسته دستگاه کپیهای چند کاره به حساب می‌آید ولی متاسفانه مانند بسیاری از رقیبان خود اندازه و وزن کمی ندارد، از این رو شاهد یک دستگاه کپی سنگین و با ابعاد نسبتا بزرگ رو به رو هستیم؛ البته نسبت به کارایی که این دستگاه کپی برای شما به ارمغان میاورد، اندازه و وزن دستگاه کپی Sharp AR-X201AR-X201 یک سایز معقول به حساب میاید. ابعاد این دستگاه 511 * 599 * 612 میلی متر و دارای وزن 27.9 کیلوگرم است و کاملا مناسب یک فضای اداری و تجاری است.

بدنه فتوکپی لیزری شارپ AR-X201 از پلاستیک بسیار با کیفیتی تولید شده است و می‌تواند در برابر ضربات  نه چندان سخت نیز مقاومت خوبی را از خود نشان دهد. در قسمت پایین دستگاه نیز یک سینی کاغذ با ظرفیت 350 برگی وجود دارد که برای محیط‌هایی با حجم کاری متوسط طراحی و معرفی شده است. در قسمت بالای دستگاه کپی چندکاره شارپ AR-X201 نیز طبق معمول شاهد یک اسکنر که می‌تواند اسکن‌هایی با کیفیت بالا را انجام دهد هستیم.

شرکت Sharp در قسمت بالای این دستگاه یک پنل مجهز که برای اعمال تنظیمات چاپی می‌باشد را قرار داده است، کار کردن با منوی این پنل بسیار آسان و راحت می‌باشد و یکی از نقاط قوت دستگاه کپی Sharp AR-X201 به حساب میاید. این شرکت برای رنگ بندی AR-X201 از دو رنگ خاکستری و نقره‌ای استفاده کرده است که همین رنگ‌بندی باعث می‌شود که دستگاه ظاهری مدرن و شیک را داشته باشید.

قابلیت‌های حرفه‌ای دستگاه کپی شارپ AR-X201

دستگاه کپی چندکاره Sharp AR-X201 از فناوری چاپ لیزری بهره برده می‌برد و یک مدل چندکاره است که می‌تواند عملیات‌های اسکن، پرینت و کپی را به خوبی و با کیفیت معمولی انجام دهد. کیفیت خوب این دستگاه باعث محبوب شدنش در بین رقیبان خود شده است و به خوبی از پس کارهای اداری شما بر میاید.

ابعاد چاپ Sharp AR-X201 به سایز A3 است و ظرفیت سینی آن نیز 350 برگه A3 را شامل می‌شود که برای مصارف متوسط کاملا مناسب می‌باشد. کیفیت چاپ این دستگاه قابل قبول است ولی خب در برابر برندهای پر قدرتی مانند پرچم‌داران شرکت Canon حرف زیادی برای گفتن ندارد؛ البته در صورتی که بخواهیم از نظر قیمتی به دستگاه کپی Sharp AR-X201 نگاه کنیم می‌بینیم که نسبت به قیمتی که دارد از کیفیت خوبی بهره برده است؛ به طور مثال کیفیت چاپ اسناد در این دستگاه حتی در سایز فونت 4 کاملا واضح و خوانا می‌باشد.

در بخش کپی نیز مدل AR-X201 می‌تواند تا 999 برگ را به‌صورت متوالی کپی کند و محدوده‌ی بزرگنمایی آن از 25 تا 400 درصد را پوشش می‌دهد.

اسکنر دستگاه کپی لیزری چندکاره Sharp AR-X201

اسکنر یکی از ویژگی‌های دیگر این دستگاه است که البته متاسفانه از منبع تغذیه خودکار بهره نمی‌برد ولی در صورت نیاز می‌توانید آن را به صورت جداگانه تهیه کرده و به Sharp AR-X201 متصل کنید. اسکنر این دستگاه می‌تواند برگه‌های A3 را به صورت رنگی با رزولوشن 600 dpi اسکن کند و در خروجی‌های JPEG, PDF, TIFF و BMP آن‌ها را در کامپیوتر شما ذخیره کند.

خرید دستگاه کپی لیزری شارپ AR-X201 برای مکان های تجاری و اداری

با نگاه کردن به طراحی و ویژگی‌های دستگاه کپی Sharp AR-X201 متوجه آن می‌شویم که شرکت شارپ این دستگاه کپی را مخصوص مکان‌های اداری و تجاری که فعالیت متوسط و رو به بالایی در کپی، اسکن و به چاپ رساندن اسناد دارند تولید کرده است. نکته جالبی که در این دستگاه فتوکپی وجود دارد این است که می‌تواند ظرفیت سینی آن را در حجم‌های بالای کاری بزرگتر کرده و از تعداد برگه‌های بیشتری در فرآیند کاری خود بهره برد.

فروش و تعمیر دستگاه کپی شارپ AR-X201

در صورتی که نیاز به خرید یا تعمیرات دستگاه کپی شارپ AR-X201 داشتید، تیم نمایندگی شارپ می‌توانند به صورت کاملا تخصصی در زمینه خرید دستگاه کپی Sharp یا تعمیرات تخصصی آن به شما مشاوره دهند. در صورت نیاز می‌توانید از طریق راه های موجود در صفحه ی تماس با ما در ارتباط باشید.