جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر برد پاور پرینتر شارپ

خاموش شدن ناگهانی پرینتر شارپ و روشن نشدن این دستگاه نشان‌دهنده خرابی برد پاور پرینتر است اما برد پاور چیست و چه نقشی در پرینتر دارد؟ علائم خرابی برد پاور پرینتر چیست؟ دلایل خرابی برد پاور پرینتر چیست و چگونه باید از خراب شدن آن جلوگیری کرد؟ 

ادامه این مطلب را دنبال کنید تا علاوه‌بر گرفتن پاسخ این سوالات با بهترین مرکز تعمیرات پرینتر شارپ ؛ نمایندگی رسمی پرینتر شارپ که تکنسین‌های آن تخصص ویژه‌ای در زمینه عیب‌یابی و تعمیر برد پاور پرینتر شارپ دارند آشنا شوید.

تعمیر برد پاور پرینتر شارپ

نقش برد پاور در پرینتر چیست؟

برد پاور که به آن منبع تغذیه نیز گفته می‌شود در همه دستگاه‌های الکترونیکی جا خوش کرده است و نقش اصلی و بسیار مهم آن تامین برق مورد نیاز دستگاه است. درواقع برد پاور، برق 220 ولت شهری را دریافت می‌کند و آن را به برق مورد نیاز جهت استفاده اجزاء و قطعات پرینتر تبدیل کرده و از طریق قطعه‌ای به نام مین برد به آن‌ها انتقال می‌دهد؛ با این وجود می‌توان گفت که برد پاور با فراهم کردن برق مورد نیاز برای پرینتر موجب روشن شدن و کار کردن این دستگاه می‌شود از این‌رو روشن شدن پرینتر را مدیون برد پاور یا منبع تغذیه آن هستیم.

دلایل خرابی برد پاور پرینتر چیست و چگونه باید از خراب شدن آن جلوگیری کرد؟

از آن جایی که برد پاور وظیفه دارد برق 220 ولت شهری را دریافت کرده و آن را به برق مورد نیاز برای پرینتر تبدیل کند، امکان دارد با نوسانات برق روبه‎‌رو شده و دچار آسیب‌دیدگی شود یا حتی بسوزد؛ بنابراین می‌توان گفت که مهم‌ترین دلیل خرابی برد پاور، نوسانات برق است؛ از این‌رو به شما پیشنهاد می‌کنیم که جهت جلوگیری از خرابی یا سوختن برد پاور پرینتر حتماً از یک محافظ برق استفاده کنید تا با کنترل نوسانات برق مانع از آسیب‌دیدگی برد پاور شود؛ البته درصورت خرابی این قطعه می‌توانید عیب‌یابی، تعویض یا تعمیر برد پاور پرینتر شارپ را به نمایندگی تعمیرات پرینتر شارپ بسپارید.

تعویض و تعمیر برد پاور پرینتر شارپ در محل

نمایندگی تعمیرات پرینتر شارپ از تعمیرکاران متخصص و مجربی برخوردار است که در زمینه تعویض و تعمیر برد پاور پرینتر شارپ مهارت بالایی دارند؛ از این‌رو به شما پیشنهاد می‌کنیم که درصورت خرابی برد پاور پرینتر شارپ با این مرکز تماس بگیرید؛ تکنسین‌های نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ پس از تماس شما به آدرس مورد نظر اعزام شده و به عیب‌یابی دستگاه پرینتر می‌پردازند.

درصورتی که تشخیص دهند مشکل از برد پاور پرینتر است و قابل تعمیر می‌باشد آن را تعمیر می‌کنند اما در غیر این صورت برد پاور این دستگاه را به صورت حرفه‌ای تعویض می‌کنند؛ درنهایت نیز با تست و بررسی نهایی دستگاه پرینتر از رفع مشکلات آن مطمئن شده و آن را مانند روز اول بدون هیچ گونه مشکلی در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

مهم نیست که در کجای کلان‌شهرهای تهران و کرج زندگی می‌کنید، شما می‌توانید از خدمات نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ شامل: عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی انواع مدل‌های پرینتر شارپ استفاده کنید اما چگونه؟ تنها کافیست که با این مرکز تماس بگیرید و مشکل پرینتر خود را به کارشناسان آن اطلاع دهید.

 از آن جایی که نمایندگی رسمی پرینتر شارپ خدمات تعمیر پرینتر شارپ در محل را به کاربران ارائه می‌دهد، پس از تماس شما تعمیرکاران خود را به آدرس مورد نظر شما اعزام می‌کند؛ تکنسین‌های این مرکز نیز در سه مرحله شامل: عیب‌یابی دقیق پرینتر، تعمیرات تخصصی پرینتر و تست و بررسی نهایی این دستگاه جهت اطمینان از رفع مشکل آن، دستگاه پرینتر را بدون هیچ مشکلی به شما تحویل می‌دهند.

4.3/5 - (3 امتیاز)

😍 صبر کن ! صبرکن ! مشاوره رایگانم داریم ! اگه مشکلت حل نشد با 62948 (021) تماس بگیر 😍

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.